Thursday, September 29

take time kejap .. ^^

salam semua bloggers . fuh ! akhirnya settle jugak mengUpdate blog ni . Saya still baru lagi dalam dunia blogger ni especially bab2 nak berniaga ni . huhu . okey, untuk permulaannya , saya nak inform pada semua blogger bahawa saya sedang cuba untuk menjual pelbagai jenis keychain dengan harga murah . Antara keychain yang paling famous ialah keychain naruto . Saya menjual dengan harga yang murah iaitu keychain yang besar pada harga RM10.00 saje . Selain itu , keychain yang kecil pula dijual dengan harga RM5.00 sahaja. Jadi , rajin2 la singgah di blog AYLIAH ENTERPRISE kerana disini terdapat pelbagai jenis barang2 murah dan berpatutan . Saya akan menambah pelbagai jenis brooch , shawl , baju dan tudung selepas ini . InsyaAllah .. salam

No comments:

Post a Comment